Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is, a hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak – közölte az ügynökség.
A közleményben kiemelték: a
koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy
ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok
megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a
külföldi utazók is.
A június 16-tól július végéig tartó
kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában,
Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és
Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a
digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on
rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli
országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak –
írják a közleményben.
A WOW Hungary országmárka alatt futó
kampány célja felhívni a figyelmet arra, a koronavírus járvány
után Magyarország készen áll vendégül látni a turistákat.
Az
MTÜ közölte, kampányai során először nemcsak saját nyelvükön
szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más
és más kisfilmeket mutatnak be, és a különböző célcsoportoknak
különböző üzeneteket fogalmaz meg. Valamennyi filmben közös,
hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.
A
kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi
platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi
hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of
Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább
építve a kommunikációs platformot. (MTI)