
Fotó: Specialty & Fine Food Fair
A Pitch Live a vásár első napján, 13.45-kor a Trends Theatre-ben kerül megrendezésre, és négy innovatív producer mutatkozik be vállalkozásával az iparági zsűri és az élő közönség előtt.
A bírák közé tartozik Matt Hopkins, a The Great Brand Exchange alapítója, Emma Issimdar, a John Lewis & Partners Buyer Gift Food és Stefano Cuomo, a Macknade’s vezérigazgatója.
A nyertes márka izgalmas lehetőséget kap arra, hogy egy hétig részt vegyen John Lewis üzletében egy pop up-on , amellyel több ezer potenciális vásárló elé tárja vállalkozását, valamint egy hónapig ingyenes hozzáférést kap a The Great Brand Exchange „Found Here” programhoz.
Matthew Hopkins, a The Great Brand Exchange alapítója így nyilatkozott: “A The Great Brand Exchange-nél hiszünk abban, hogy a kis márkák jót tesznek a kiskereskedelemnek, és mindig azon vagyunk, hogy a következő NAGY dolgot keressük, ezért nagyon örülök, hogy a Pitch Live panel tagja lehetek és nagyon várom, hogy felfedezhessek néhány új és inspiráló márkát!”

A Great Brand Exchange 2014-ben alakult, két célt szem előtt tartva. Az első az volt, hogy segítsék a kisvállalkozásokat a növekedésben és a fejlődésben azáltal, hogy utat biztosítottak számukra a kiskereskedelem felé. A második pedig az volt, hogy izgalmas, egyedi, helyi termékeket szállítsanak a nagy kereskedőknek, lehetővé téve számukra, hogy valami mást kínáljanak a nagynevű márkáik mellett.
Megalakulása óta a vállalkozás hihetetlen, 50 millió GBP bevételt termelt a kisvállalkozások számára, hárommillió csomagot szállított ki, 5000 pop-up eseményt kezelt, és 12 000 feltörekvő márkából álló aktív hálózatot hozott létre.
A közelmúltban elindította a „Found Here”-t is, amely egy tagsági platform, ahol a márkák listája szerepelhet a kiskereskedők címtárában, így a vásárlók könnyebben „megtalálhatják” őket. A tagságon keresztül a márkák hozzáférhetnek az ajánlott beszállítókhoz, és hozzáférhetnek az iparági szakértők élő webináriumainak könyvtárához, hogy elősegítsék vállalkozásuk növekedését.
Nicola Woods, a Specialty & Fine Food Fair rendezvénymenedzsere megjegyzi: „Ez egy fantasztikus lehetőség a fiatalabb márkák számára, hogy sokszínű fogyasztói közönség elé kerüljenek, felbecsülhetetlen értékű visszajelzést kapjanak a vezető iparági vásárlóktól, és kitűnjenek a tömegből a gasztronómia hihetetlenül forgalmas világában.”
A Specialty & Fine Food Fairről
A Specialty & Fine Food Fair egy éves szakmai kiállítás, amely a független, kézműves étel- és italszállítókat ünnepli, akár az Egyesült Királyságból származnak, akár a nemzetközi piacról. A kiállítás minden évben vonzza a minőségi vásárlókat a népszerű élelmiszeripar kulcsfontosságú ágazataiból, köztük a kis-, vendéglátó- és nagykereskedelem kulcsfontosságú döntéshozóit.
Lehetőségük van találkozni piacra lépő vállalkozásokkal a Discovery Zone-ban, felfedezni a fenntartható vállalkozásokat a Fenntarthatósági zónában, megvitatni a legújabb speciális élelmiszer-trendeket a Food for Thought színpadon, és felfedezni az egyedülálló beszállítók páratlan gyűjteményét a kiállításon.