A tárlaton tablók mutatják be egyebek mellett a földalatti vasút történetét, állomásait, első járműveit, személyzetét, építészeti újdonságokat és az állomások lejárócsarnokait. Az érdeklődők beléphetnek a fa- és fémburkolatú kocsikba, jegyváltó fülkét, kalauz-jelzőcsengőt, motorkocsimodelleket és forgóváz-alkatrészeket is láthatnak.
Az 1800-as évek végén elindult a fogaskerekű, a libegő és a villamosközlekedés, a földalattiról pedig elmondta, hogy több olyan újdonsággal is felruházták, mint a kétoldali vezetőfülke vagy az alacsonypadlós kivitel, ami akkor még nem volt jellemző.
A látogatók az építés érdekességei mellett több újdonságot is megtudhatnak a földalatti vasútról, mint például azt, hogy miért két színűek a járművek.
A Földalatti Vasúti Múzeum 1975-ben nyitotta meg kapuit a látogatók előtt, s a kontinens első, 1896. május 2-án átadott földalattijának állít emléket.
A kocsikkal szemközti vitrinsorban tárgyi emlékek, eredeti dokumentumok, így egyebek mellett tervrajzok, térképek, építési napló, fényképek és modellek mutatják be a földalatti vasút történetét az építéstől napjainkig.