Avatar photo
Szerző:
Máté Koczka
Megjelenés:
2023.05.30
A Los Angeles Tourism, az Egyesült Államok hivatalos non-profit desztinációs marketing- és értékesítési szervezete a texasi San Antonio-ban tartott IPW 2023 sajtótájékoztatójával indította útjára a „The Road to IPW 2024”-et. A sajtótájékoztatón beszámoltak a szervezet év végi adatairól, beleértve a 34,5 milliárd dolláros teljes üzleti értékesítést 2022-ben, ami a 2019-es rekordszint 91 százaléka. A tavalyi évben több, mint 528 200 turizmussal kapcsolatos vállalkozás jött létre, valamint 3 milliárd dollár állami és helyi adó folyt be, amely az összes lakó számára támogatta az alapvető szolgáltatásokat.

A 2024-es IPW bejelentésének kapcsán arról is szó esett, hogy Los Angeles továbbra is reflektorfénybe helyezi az „LA 2.0”-t alkotó új tapasztalatokat és termékeket, és felkészül az Egyesült Államok Utazási Szövetségének 2024. május 3–7 között tartandó rendezvényére. 

„Izgalmas új indok ez arra, hogy meglátogassuk az Angyalok városát és nagyon örülünk, hogy 2024-ben itt terítjük majd le az IPW vörös szőnyegét, és bemutathatjuk azt, hogy miért Los Angeles az ideális hely az itt-tartózkodásra és az üzletkötésre” – mondta Adam Burke, a Los Angeles Tourism elnök-vezérigazgatója.

 „A világ egyik legsokszínűbb és legbefogadóbb közösségeként – és az Egyesült Államok egyik elsődleges átjárójaként – büszkék vagyunk arra, hogy olyan úti cél lehetünk, ahol mindenkit szívesen látnak”- tette hozzá Adam Burke.

 A Los Angeles-i nemzetközi repülőtér 15 milliárd dolláros korszerűsítése pedig hihetetlen befektetés a piacon, amely számos lehetőséget kínál az IPW résztvevőinek, hogy soha nem látott módon ismerhessék meg a várost és az államot.

”Erőteljes fellendülésről számolhatunk be, elérve a 2019-es látogatottsági szint 91százalékát mintegy 46,2 millió látogatóval Los Angelesben. A turizmus a helyi gazdaság egyik fő mozgatórugója, amely javítja az összes Los Ageles-i életminőségét, miközben olyan látnivalókat és kényelmi lehetőségeket teremt, amelyeket az itt élők és a látogatók egész évben tapasztalhatnak” – tette hozzá. 

2022-ben a nemzetközi látogatottság közel 2 millió látogatóval nőtt, ami 81,7 százalékos éves növekedést jelent 2021-hez képest. 2023-ban Los Angeles öt legnagyobb nemzetközi forráspiaca várhatóan Mexikó (1 790 000), Kanada (740 000), Kína (460 000), Ausztrália/Új-Zéland (390 000) és az Egyesült Királyság/Írország (330 000) lesz.

 „Los Angeles büszke a kulturális sokszínűségére és a nemzetközi kapcsolataira, amelyet a Los Angeles Tourism tevékenységei és stratégiái tükröznek” – nyilatkozta Kathryn Smits, az LA Tourism, Global Tourism Development alelnöke. 

„A világ számos pontján található irodáinkkal nemzetközi csoportjaink a piac értékes résztvevői, és közvetlen kapcsolati pontokat biztosítanak a kulcsfontosságú piacokkal szerte a világon. Nagy örömünkre szolgál, hogy jövőre az ipari partnereket, vásárlókat és a médiát ezekről a piacokról és azon túlról is vendégül láthatjuk az Angyalok városában az IPW 2024 rendezvényen” – tette hozzá.

Szerte a városban új szálláshelyek, éttermek, látnivalók, fejlett infrastruktúra és még sok más alkotja együttesen az „LA 2.0”-t, amely számtalan izgalmas új ajánlattal fogadja a Los Angelesbe érkező látogatókat. 

Los Angeles legutóbb 2012-ben adott otthont az IPW-nek, az évek során pedig rengeteg újítással szolgált a város, ideértve a Los Angeles-i nemzetközi repülőtér 15 milliárd dolláros korszerűsítését, az elmúlt három évben 6700-zal gyarapodott szállodai szobákat, a legtöbb múzeumi programot és előadást.

 A sajtótájékoztatón a kiemelten fontos élmények közé sorolták a SUPER NINTENDO WORLD-öt a Universal Studios Hollywoodban, a 26 MICHELIN csillaggal kitüntetett Angeleno éttermet, a Dine LA Restaurant Week 15. évfordulóját, valamint számos új helyszín születését a városban.

 A 11 professzionális sportcsapattal rendelkező Los Angeles nagy sportesemények látványos sorozatának ad majd otthont, beleértve a US Open Bajnokságot 2023 júniusában, a FIFA Világbajnokságot 2026-ban és a 2028-as olimpiai- és paralimpiai játékokat. 

A Los Angeles Tourism a sajtótájékoztatón kitért a „Now Playing” című, sztárokkal teli globális reklámkampányára is. A 2022 szeptemberében és 2023 februárjában indított kampány hirdetései ikonikus városi helyszíneket, kiemelkedő tehetségeket, élőszereplős filmeket és animációkat tartalmaznak. 

Debütálása óta a kampány hagyományos és digitális marketingcsatornákon jelent meg öt piacon, köztük az Egyesült Államokban, Ausztráliában, Kanadában, Mexikóban és az Egyesült Királyságban. 2023 áprilisáig a hirdetések 1,6 milliárd megjelenítést és több mint 430 millió befejezett videómegtekintést generáltak, ami több mint 1,2 milliárd dolláros befektetés-megtérülést eredményezett a közvetlen turisztikai kiadások terén.

Los Angeles turizmusáról

A Los Angeles Tourism & Convention Board (Los Angeles Tourism) a Los Angeles-i turisztikai ágazat non-profit desztinációs marketing- és értékesítési szervezete, és a legjobb forrás a Los Angeles-i térségben való tartózkodáshoz. Los Angeles dinamikus, folyamatosan fejlődő úti cél, ahol a sokszínűség jegyében mindenkit szeretettel várnak.

LA-ben több, mint 30 kulturálisan gazdag környéket felfedezhetünk, amelyek mindegyike sajátos hangulatot kínál. A város a 300 napos napsütés  helyszíne, 75 mérföldnyi idilli tengerpart, számos múzeum és előadás helyszíne, valamint egy innovatív kulináris színtér. 

A város a kultúra és a sportuniverzum epicentruma, amivel LA határtalan lehetőségeket kínál a világ minden tájáról érkező látogatói számára.