szeretunkutazni
Szerző:
szeretunkutazni
Megjelenés:
2019.06.20
Június elején Los Angeles mellett, Anaheimben került megrendezésre több mint 1300 turisztikai kiállító és több mint 6500 érdeklődő (1300 szakmabeli külföldi látogató és több mint 500 újságíró) részvételével az amerikai turisztikai szakma számára legjelentősebb vásár, az IPW (International Pow Wow).

Az IPW nemzetközi turisztikai vásáron az amerikai kiállítók (utazási irodák, nemzeti parkok, vidámparkok, bevásárlóközpontok, légitársaságok, hotel láncok és gépkocsi kölcsönzők) bemutathatják a világnak, amit az amerikai turisztikai ipar nyújtani tud, és kapcsolatba kerülhetnek a világ mintegy 70 országából érkezett turisztikai szakemberekkel, ezzel is elősegítve a nemzetközi turisztikai beutazó közönség számának növelését.

Fotó: Reviczky Győző

A megnyitó színvonalát mutatja, hogy a kaliforniai Disneylandben került megrendezésre. A Disney volt az idei IPW egyik főszponzora.

A szakmai közönség és az újságírók részére itt került először bemutatásra az új látványosság, a Star Wars Edge témapark, amitől a Disney jelentős további látogatószám- és bevételnöveldést remél. A látottak és a szakma egyöntetű véleménye alapján egyáltalán nem alaptalanul.

Fotó: Reviczky Győző

A Discover America Magyarország és az USA nagykövetségének jóvoltából ebben az évben Magyarországot 17 fő képviselte.

A tavalyi évben a beutazások száma Magyarországról jelentős mértékben, több mint 15%-kal növekedett. Amerika egyre kedveltebb úticéllá válik a magyar utazók számára, amit erősít, hogy már közvetlen járatokkal is eljuthatunk Budapestről az Egyesült Államokba a LOT vagy az American Airlines légitársaságokkal.

A magyar delegáció (Fotó: Reviczky Győző)

Az Egyesült Államokba beutazó külföldi turisták száma összességében is jelentős növekedést mutat.

Roger J. Dow, a US Travel Association elnök-vezérigazgatója szerint az idei IPW rendezvény több mint 5.5 milliárd dolláros bevétel növekedést generál, és várhatóan az elkövetkező 3 évben 8,8 millió nemzetközi látogatóval növeli az ország turizmusát, amely éves szinten 47,7 milliárd dolláros bevételt jelent az ország GDP-jébe (ebből 11,8 milliárd dollárt a rendezvényért felelős Kalifornia könyvelhet el).

A U.S. Travel Association elnök-vezérigazgatója, Roger Dow és a Discover America Hungary elnöke, Farkas Miklós (Fotó: Reviczky Győző)

Szerző: Reviczky Győző