szeretunkutazni
Szerző:
szeretunkutazni
Megjelenés:
2019.03.12
Németország az első helyen áll az európai utazók kulturális úticéljainak és városlátogatásainak listáján. Ez tükröződik ezen szegmensek jelentőségében is a németországi beutazó turizmus számára: az IPK 2018 felmérése szerint az európai utazók több mint 60 százaléka kulturális turistaként érkezik Németországba. Ezek az utazók nemcsak a nagyvárosokat keresik fel, hanem meglátogatják a vidék kultúrturisztikailag értékes helyszíneit is.

Ezen aspektusok figyelembevételével a Német Turisztikai Hivatal (DZT) kidolgozta „German Summer Cities” nemzetközi kampányát, amely öt oszlopra épül: Urban City, romantika, üdülés vízparton, látványosságok, illetve művészet és kultúra.

A DZT együttműködési kínálata a kampánnyal kapcsolatban kiváló rezonanciát váltott ki a turisztikai üzletágban. Mindeddig összesen 50 vállalat és szervezet írt alá megfelelő együttműködési megegyezést több mint 100 marketingcsomagra. A DZT több mint 30 piacon végez marketingtevékenységet, a kampány prémium partnereként a Lufthansa minden tevékenységben aktívan részt vesz.

Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke így nyilatkozott a témában: „A globális marketingkampányunk piacvezető pozíciónkra épül fel a kulturális utazások és a városlátogatások szegmensében Európában. Az együttműködési csomagok különösen a kis- és középosztálybeli vállalatoknak adnak lehetőséget arra, hogy profitáljanak a marketingtevékenységünk nemzetközi jelenlétéből. A kampány öt oszlopával egy széles tematikus spektrumot fedünk le partnereinknél, illetve a felhasználóknál a világ minden táján.”

A DZT a „German Summer Cities” kampányt célzottan reklámozza az Expedia Group Media Solutions, a C-Trip és az Aviasales online utazási vállalkozásokkal közösen.

A kampány érkezési oldala már elérhető a  www.germany.travel/germansummercities címen. A „German Summer Cities” imázsfilm a YouTube-on látható ahttps://youtu.be/ynk9sm0l6WE link alatt. Ezen felül öt kisfilm pozícionálja az egyes kampányoszlopokat. A DZT többnapos pop-up eseményeken prezentálja az úticél Németországot a kiemelt küldőpiacokon és a közösségi média csatornákon egy széles körű elérést biztosító hirdetéssel szólítja meg a potenciális Németországba utazókat a világ minden táján.

További információk a kampányhoz: https://youtu.be/1uaMBDpr6tw

A DZT a piaci elemzésekre és a benchmarkingra alapozva alakítja ki az éves marketingkampányait az úticél Németország pozícionálására – különböző szempontok alapján. Ezen felül a DZT olyan kampányokat is folytat, amelyek rendezvényekre vagy különleges alkalmakra épülnek, illetve az úticél Németország eddig még kevésbé ismert  oldalára hívják fel a figyelmet.