Szerző:
szeretunkutazni
Megjelenés:
2023.06.25
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) Női Marketing Tagozata 2023. június 20-án megalakult. A több mint 30 éve elkötelezett munkát végző szakmai szervezet új tagozata egyben a társadalmi szerepvállalás és az értékteremtő, tudatos kommunikáció melletti kiállás. Mivel a vásárlások 85%-ában nők a döntéshozók, és a nők fogyasztói szokásai merőben mások, mint a férfiaké, a jövőben különös figyelemmel segíti a tagozat azokat a cégeket, akik női célcsoportra értékesítenek, kommunikálnak.

A Női Marketing Tagozat egy olyan szakmai közösség, ahol cégvezetők, nagyvállalati döntéshozók, reklámszakemberek is együtt dolgoznak.

Az új tagozat az alakuló közgyűlésén Pálfi Évát, a B2W alapítóját választotta meg elnöknek.

Pálfi Éva progresszív szemléletváltása, a B2W (Business to Woman) kommunikáció 2018-ban robbant be a reklámipar világába. Öt év alatt megreformálta a hazai vállalkozásokat, női közösségeket, női vezetők megítélését és azt a marketinget, amely kifejezetten a női célcsoportra fókuszál. 5 év alatt bebizonyította, hogy azok a cégek, akik tudatosan odafigyelnek a női fogyasztókra, női munkatársakra, női vezetőkre, sokkal sikeresebbek a többi piaci szereplőhöz képest. Már 2020 óta egyetemi tananyag a B2W Marketing, évről-évre egyre több diplomázó végez marketing szakemberként ezzel a tudással idehaza. 2018 óta 6 Marketing Gyémánt díjat kapott a B2W a Magyar Marketing Szövetségtől, reklámtervezésért, oktatásért, rendezvényszervezésért és idén 2023-ban társadalmi szerepvállalásért.

“Elkötelezettek vagyunk a marketing értékteremtő szerepének hirdetésén túl, annak formálásában is. Magyarország meghatározó és egyik legaktívabb szakmai közösségeként: több mint 200 vállalati tagot számlálunk és több ezer szakembert és szervezetet képviselünk. Ágazati, edukációs, orientációs, közösségi, társadalmi és környezeti célokra reflektáló programjainkkal és projektjeinkkel megmutatjuk, hogy szakmánk képes életképes válaszokat adni az aktuális kihívásokra. A szakmaiság erősítésével a marketing megítélését egyre magasabb szintre helyezzük” – ismertette Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke. 

Társadalmi haszna is van az okos kommunikációnak

A B2W kiáll a nőkre célzó tudatos, őszinte, egyenes marketingkommunikáció mellett, ezért arra törekszik, hogy a nőket és a nőkre célzó cégeket tudásanyagokkal, és a jövőt alakító példaértékű szakemberekkel segítse.

“Szeretném, ha minden nő tisztában lenne az értékeivel, okos fogyasztóvá válna, aki felismeri mi jó neki, és nem hagyja magát manipulálni. A B2W társadalmi szinten közös ügy, szupervízió, melynek az alapjait már megteremtettük. Ma a legrangosabb szakmai szövetség támogatását kaptuk meg a tagozat megalapításával. A Női Marketing Tagozat elnökségi alapító tagjai mind a különböző iparágak legkiemelkedőbb vezetői. Tudásuk és tapasztalatuk garancia arra, hogy együtt végre megteremthetjük azt az ideális egyensúlyt, mely hitelesen segíti a nőket otthon és a munkában egyaránt, a cégeket pedig, akik nőknek adnak el, a stabil növekedésben.”

„A B2W nem szélsőséges feminista megkülönböztetés, egészen egyszerűen figyelembe veszi azt a tényt, hogy a nők és a férfiak élettani, biokémiai és érzelmi tulajdonságokban is mások. Más teszi a nőket és más a férfiakat boldoggá. Mások az erősségeik, gyengeségeik, stratégiájuk céljaik eléréséhez, más a hangnemük, stílusuk és kapcsolatuk az emberekkel. Más hatást vált ki egy nő és megint mást egy férfi az emberekből. Ezért ma, amikor mindent perszonalizálunk, elengedhetetlen, hogy megértsük a női fogyasztót, mint a legnagyobb vásárlóerőt – mondta Pálfi Éva.


A Tagozat alapítói:

Elnök: Pálfi Éva (B2W alapítója, női marketing szakértő) 

Az alelnökök:

Piros Attila (Saint-Gobain Hungary ex-vezérigazgató, Wealfort, CEO)
Rózsa Judit (J. Rose Clinic,CEO, Bemer Partner)

Elnökségi alapító tagok:

Banga Ildikó (The Body Shop, CEO)
DessislavaDimitrova (AxxonSoft, Alphasonic, CEO)
Felker Noémi (iCentre, CEO)
Gesztesi Gábor (DIEGO, Marketing igazgató)
Hinora Ferenc (PositiveAdamsky, CEO, az MMSZ elnöke)
Kováts Botond (OMV, Marketing igazgató)
Németi Vera (Legrand Zrt., Marketing igazgató)
Sági Ágnes (Ridikül Magazin, Marketing igazgató)
Sárospataki Albert (Billingo, CEO)
Turcsán Tünde (GfK Hungária Piackutató Intézet, Kereskedelmi igazgató)

Fotók (forrás: MMSZ B2W)